EET
Informační povinnost podle zákona
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
V souladu se zákonem 112/2016 Sb., o elektronické evidenci tržeb, společnost Elektro-System-Technik s.r.o. od 1. 3. 2017 eviduje přijaté tržby v tzv. běžném režimu.
Typy plateb a jejich vztah k EET
Platba v hotovosti v sídle společnosti
Jestliže jste ve své objednávce zvolili osobní odběr a platbu v hotovosti v sídle společnosti, obdržíte se zbožím účtenku EET a daňový doklad.
Platba dobírkou
U tohoto typu platby se evidence tržby neprovádí, proto v tomto případě od nás EET údaje na daňovém ani jiném dokladu nenajdete.
Platba převodem
U tohoto typu platby se evidence tržby neprovádí, proto v tomto případě od nás EET údaje na daňovém ani jiném dokladu nenajdete.
Platba online na e-shopu
Pokud si v objednávce zvolíte možnost platby kartou online, bude EET uvedeno po uskutečnění platby na daňovém dokladu, jenž vám pošleme do mailu.
V případě jakýchkoli nejasností a dotazů ohledně EET je možné poslat e-mailovou zprávu na adresu obchod@est-praha.cz.